Skocz do zawartości

Nadziewarka do kiełbas, moja konstrukcja


marula3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkującym producentem kiełbas na swoje potrzeby. Ledwo zacząłem robić kiełbasy, a po około 1 roku uszkodziłem swoją nabijarkę, przekręcił się gwint na deklu. Postanowiłem wykonać swoją nabijarkę. Użyłem do tego starą maszynkę do mięs nr 22, tubę  wraz z nakrętką z nabijarki Hoffner, od starej maszyny do szycia zdemontowałem silnik razem ze stopką napędową, na Allegro kupiłem koło pasowe o średnicy 28cm, oraz dokupiłem oring zamiast paska napędowego, w starym sitku do mielenia powycinałem duże otwory. Wszystko to zmontowałem jak na fotkach, jeszcze nie użyłem tej nabijarki, będę to robił po świętach. Ciekawy jestem czy może ktoś zrobił podobną nabijarkę.

Pozdrawiam, marula3

post-65226-0-98904300-1458840211_thumb.jpg

post-65226-0-42751500-1458840221_thumb.jpg

post-65226-0-85646700-1458840265_thumb.jpg

post-65226-0-75377000-1458840345_thumb.jpg

post-65226-0-73902400-1458840369_thumb.jpg

Edytowane przez marula3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

...cuda wianki.... :facepalm:

Opisz jak to działa , bo jakoś mniem to przerasta :cool:

 

Czy z tuby jest podawany nacisk ....?

Edytowane przez jumbo

jumbo
--------------
"Ludzie są głupi, nie źli.
Zło zakłada jakąś moralną determinację, jakiś zamiar i pewną myśl.
Głupiec nie pomyśli.
Działa jak zwierzę przekonany, że zawsze ma rację,
dumny, że przypierd..la. każdemu, kto jest inny od niego samego."