Skocz do zawartości

pomocy!!:)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jestem studentką ze Szczecina i szukam informacji na zaliczenie projektu semestralnego.

Jako,że kolega zarekomendował mi tą stronę(podobno znajdę tu ludzi z dużą wiedza i zawsze gotowych do pomocy =). Wierzę, że ktoś z was mógłby mi pomóc i udzielić informacji na temat układu doprowadzania dymu i powietrza do komory wędzarniczej w układzie otwartym (bardzo są mi potrzebne rysunki). Za wszelką pomoc serdeczne dzięki :)

 

Pozdrawiam Ania-Desperada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej! ze wzgledu na to ,ze pare osób poleciło mi to forum, szukam u Was pomocy. MIanowicie potrzebuje dokładnego opisu konstrukcji komory wedzarniczej pracujacej w układzie zamknietym. Za wszelkie info i pomoc dziekuje. (niestety, moje szperanie po dostepnych ksiazkach i necie nie dało mi bardzo konkretnych wyników). Pomocy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby ten wasz profesor chce postawić sobie wędzarnię na działce. :grin: Może już szykuje się na emeryturę i chce sobie powędzić. Naczytał się chłopina o zdrowej żywności i teraz Was męczy. :lol: :lol: :lol:

Nigdy nie walcz o przyjaźń....

O prawdziwą nie musisz,

o fałszywą nie warto

VanCana

 

Jak wspaniale jest nic nie robić , a potem -odpocząć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się...

skoro instytucje powołane do edukacji nie potrafią poradzić sobie z tym zadaniem, to może powinniśmy dostać jakieś subwencje oświatowe od skarbu państwa za edukację :grin: :grin: :grin: :grin:

Jeśli uważasz że w internecie wszystko jest za darmo, to się bardzo mylisz.... dlaczego? - sprawdź https://wedlinydomowe.pl/forum/topic/10446-konto-kpp-konto-pomocy-stronie/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach