Skocz do zawartości

Wędliny domowe - forum korzysta z plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Polityka prywatności. W celu usunięcia tej wiadomości kliknij:    Akceptuję użycie plików cookies

Witaj na forum Wędzarniczej Braci


Logowanie » 

Rejestracja
Na naszym forum, tak jak na większości innych, musisz się zarejestrować by móc korzystać z wszystkich funkcji dostępnych dla użytkowników.

To bardzo prosta procedura, która zajmie Ci tylko chwilę, a dzięki temu będziesz mógł korzystać z dodatkowych funkcji niedostępnych dla użytkowników niezalogowanych.

Zakładając swoje konto będziesz mógł między innymi:
- rozpoczynać nowe tematy na forum,
- odpowiadać na posty innych,
- przeglądać załączone do postów zdjęcia,
- wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników,
- dostawać powiadomienia o nowych postach.

Zachęcamy do rejestracji!!!
 

Zdjęcie

Prosta praska dla Zbója


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
85 odpowiedzi w tym temacie

#41 miro

miro

    Uzależniony od forum

  • **VIP Junior**
  • 14043 postów

Napisano 01 lip 2014 - 20:06

:)



#42 jumbo

jumbo

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 3283 postów
  • MiejscowośćRybnik

Napisano 13 wrz 2014 - 21:37

Zrobiłem i coś poszło nie tak - za każdym razem śruba ściągająca sprężynę (nakrętka motylkowa) zakleszczała się , a próba jej odkręcenia nieodmiennie kończyła się jej ukręceniem

Załączone pliki



#43 roger

roger

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 7221 postów
  • MiejscowośćW-wa & Lubuskie

Napisano 13 wrz 2014 - 22:10

Bo nierdzewka ma to do siebie że zakleszcza się pod obciążeniem na gwincie ;)
Dwie sprężyny i mniejszy docisk ;)

Wysłane z GT-9500I za pomocą Tapatalk 4

#44 jumbo

jumbo

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 3283 postów
  • MiejscowośćRybnik

Napisano 13 wrz 2014 - 22:25

Myślę roger , że używanie gwintu , jako elementu pracującego dynamicznie odpada, jak piszesz nierdzewka przy obciążęniach zachowuje się jakby "płynęła" - a gwint trójkątny jest zbyt słaby - myślę o mocowaniu za pomocą bolców i otworów

 

 

PS - były dwie sprężyny , nie rozumiem co chcesz powiedziec  pisząc mniejszy docisk - jak go zmniejszę wyżarzając spręzyny , to nie uzyskam efektu


Użytkownik jumbo edytował ten post 13 wrz 2014 - 22:36


#45 roger

roger

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 7221 postów
  • MiejscowośćW-wa & Lubuskie

Napisano 13 wrz 2014 - 22:33

Zrób gwint trapezowy albo dwa trójkątne i rozłóż obciążenie ;)

Wysłane z GT-9500I za pomocą Tapatalk 4

#46 jumbo

jumbo

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 3283 postów
  • MiejscowośćRybnik

Napisano 13 wrz 2014 - 22:49

nie mam możliwości wytoczenia trapezu ani prostokąta , tym bardziej w nakrętce - natomiast w kwestii trójkątnego uważam że to gwint złączny a nie roboczy - myślałem ,że da radę ale...je...bło i drugi raz pod mniejszym obciążeniem też.



#47 miro

miro

    Uzależniony od forum

  • **VIP Junior**
  • 14043 postów

Napisano 14 wrz 2014 - 02:51

Zapomnij o gwincie i zrób tak jak u mnie, samochamowny "patent",

 

http://www.wyroby-do...edni-p-268.html

 

albo taka wersja:

 

http://www.wyroby-do...stal-p-286.html

 

I będzie z górki !



#48 Zbój Madej

Zbój Madej

    Uzależniony od forum

  • **VIP-Organizator**
  • 7093 postów

Napisano 14 wrz 2014 - 06:02

miro, z tej drugie fotki rowiązanie docisku dla mnie odpada, ja potrzebuje taki szynkowar coby go można nakryć w garnku.

 

Mam tą dużą praskę od Ciebie, oprócz tego, że jest za duża na bierzące potrzeby to sprawuje mi się bdb, używam przy większych gościnach :D



#49 Olek.P

Olek.P

    Weteran

  • Użytkownicy
  • 1154 postów
  • MiejscowośćLeverkusen

Napisano 14 wrz 2014 - 06:53

Hallo !!!!

 

Jumbo,patrzac na te fedry to sie wierzyc nie chce ze moga gwint zerwac (nawet sruba M6 by musiala dac rady)

 

Mysle ze przyczyna albo zle dobrane rozmiary sruba/nakretka,albo maja rozne gwinty,?

 

Ps.Ja w moich mam duzo mocniejsze fedry i M10 zwykle sruby.Krecac motylkami prawie do konca wyczuwalny jest lekki opor,



#50 jumbo

jumbo

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 3283 postów
  • MiejscowośćRybnik

Napisano 14 wrz 2014 - 07:23

Olek - prosza Cię - poczytej monyj dokładnie i nie godej 30 letniymu mechanikowi że gwintu nie rozróżnił  -  :facepalm:



#51 Olek.P

Olek.P

    Weteran

  • Użytkownicy
  • 1154 postów
  • MiejscowośćLeverkusen

Napisano 14 wrz 2014 - 17:43

Hallo !!!!
:facepalm:.........niema ludzi nieomylnych na tym swiecie  ;)
Dziwi mnie tylko, ze sam nie znalazles przyczyny? 



#52 jumbo

jumbo

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 3283 postów
  • MiejscowośćRybnik

Napisano 14 wrz 2014 - 18:49

Olek , przecież w 44 poście napisałem domniemaną przyczynę skłaniając się również do postu rogera - oj coś te urodziny Cię rozkojarzają - zdrówka życzę



#53 Zbój Madej

Zbój Madej

    Uzależniony od forum

  • **VIP-Organizator**
  • 7093 postów

Napisano 14 wrz 2014 - 19:05

No chłopaki, nie "przepychać" się w temacie, tylko pomóżcie, bardzo proszę :D :D



#54 Marek z Bielska

Marek z Bielska

    Weteran

  • **VIP**
  • 2202 postów
  • MiejscowośćBielsko-Biala

Napisano 14 wrz 2014 - 20:51

Bo nierdzewka ma to do siebie że zakleszcza się pod obciążeniem na gwincie ;)
Dwie sprężyny i mniejszy docisk ;)

Wysłane z GT-9500I za pomocą Tapatalk 4

witajcie

Ostatnio mialem projekt do wykonania 400 otworów gwintowanych w nierdzewce walcowanej wysokiej jakości,wiercenie,gwintowanie zajęło bardzo dużo czasu plus 4 zestawy gwinownikow zajechane,nie dziwię się teraz że wielu nie chciało się podjąć tej pracy.



#55 DZIADEK

DZIADEK

    Uzależniony od forum

  • ***SUPER VIP***
  • 5873 postów
  • Miejscowośćx

Napisano 14 wrz 2014 - 21:05

Zbóju Madeju czytając wszystkie posty w tym temacie, nie komentując ich , postanowiłem wysłać Tobie tą praskę z pierwszego postu w temacie..Podaj na pw.. adres.



#56 jumbo

jumbo

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 3283 postów
  • MiejscowośćRybnik

Napisano 15 wrz 2014 - 07:26

.....a można było dwa miesiące temu....



#57 miro

miro

    Uzależniony od forum

  • **VIP Junior**
  • 14043 postów

Napisano 15 wrz 2014 - 09:44

Zamiast śruby i nakrętki można nawiercić w pręcie fi 20 mm otwory co np. 1cm.

Pręt przyspawać do docisku i regulować jego wysunięcie bolcem wkładanym w otwór.

 

 



#58 Zbój Madej

Zbój Madej

    Uzależniony od forum

  • **VIP-Organizator**
  • 7093 postów

Napisano 15 wrz 2014 - 20:36

Zbóju Madeju czytając wszystkie posty w tym temacie, nie komentując ich , postanowiłem wysłać Tobie tą praskę z pierwszego postu w temacie..Podaj na pw.. adres.

Qrcze, szczerze napiszę, że mnie przytkało.

Dzięki wielkie Dziadku, naprawdę jestem zaskoczony, jeszcze raz dzięki :D :D :D



#59 jumbo

jumbo

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 3283 postów
  • MiejscowośćRybnik

Napisano 20 wrz 2014 - 19:42

zrobiony - ale po co ?

 

 

 

Załączone pliki



#60 Zbój Madej

Zbój Madej

    Uzależniony od forum

  • **VIP-Organizator**
  • 7093 postów

Napisano 02 paź 2014 - 14:06

Jumbo przysłał praskę. Wsio jest oki, ładnie dociska, dobrze się w niej parzyło, ale niestety, bardzo ciężko na praskę zakłada się klamrę dociskającą, tragedii nie ma, chwilka bólu i założone.

 

Załączony plik  DSCN0563_wm.JPG   80,16 KB   6 Ilość pobrań

 

Prasowałem w niej  z mięsa wp, było jakieś 80dag+20% wody+3%mąki kartoflanej, czas parzenia 90min.

Jest tylko jedna fotka robiona dwa dni temu, parzenie było w Sobotę :D

 

Załączony plik  DSCN0560_wm.JPG   56,1 KB   6 Ilość pobrań






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych