Skocz do zawartości

Stara lodówka z przeznaczeniem na peklowanie


mickewazowsky

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjentka-Lodówka Polar L14C z 1974 

Dolegliwości-za mocno chłodzi

Historia choroby-lodówka stała w piwnicy kilka-kilkanaście lat nieużywana.

Stary sprzęt wytaszczony z piwnicy, przewieziony na miejsce docelowe, podłączona do prądu i niestety przy pokrętle ustawionym na MIN w lodówce mam 2-3 stopnie Celsjusza.

Pod termostatem była dziura w poszyciu, więc zakleiłem silikonem, drzwiczki zamrażalnika nie dolegały idealnie więc "poklinowałem" tak by dolegały, niestety nadal lodówka chłodzi do 2-3 stopni, potrzebuję 4-6 stopni Celsjusza. Były już próby by zawalić lodówkę towarem ale po 2 dniach temp osiągała 3 stopnie. Z uwagi na to że nie znam się na sprzęcie AGD zrobiłem kilka zdjęć pacjenta.

Przeszukując forum elektroda natrafiłem na myśl pt:"wypięta kapilara z parownika" rozumiem że chodzi i tą miedziana rurkę podczepioną do poszycia zamrażalnika, u mnie jest ona w plastikowej(gumowej) koszulce i jest wpięta. Lodówka a raczej sam termostat wydaje się pracować prawidłowo, lodówka załącza i wyłącza się cyklicznie, reaguje na długie otwarcie drzwi (włącza się). 

Czy lodówce zaszkodził transport? (leżała na boku w trakcie transportu około godzinę)

Czy zaszkodziły jej lata? Wszakże to moja rówieśniczka, wiem po sobie że to już nie to co dawniej ;)

Jakieś inne pomysły?

Kapilara krzywo? Termostat walnięty?

Jak zmusić staruszkę by tak się nie wysilała i chłodziła do 4-6 stopni Celsjusza?

Dokumentacja RTG, TK i MR pacjentki:

 


 


 


 


 


 


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalnie jest jedna półka z wkładką coś na wzór ociekacza, z poszycie zamrażalnika ewentualne skropliny spadają na półkę a z półki do pojemniczka, na poprzedniej fotce wyciągnąłem ową półkę by widoczna była kapilara

 

Oryginalnie jest tak:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach