Skocz do zawartości

Wędlina z jelenia


marcusfff

Rekomendowane odpowiedzi

To mój pierwszy post, więc witam wszystkich serdecznie. Jak widzicie jestem kompletnym początkującym i raz jeden robiłem szynkę wieprzową. Pisze bo mam straszny mętlik w głowie, i zwiększa się on im dłużej przeglądam internety w poszukiwaniu przepisów. Ale do rzeczy. Mam zamrożony ok. 2,5kg kawałek szynki z jelenia i chciałbym zrobić jakąś wędlinę do chleba na świąteczny stół. Nie dysponuję ani wędzarnią ani specjalnym sprzętem, więc jedyne co, to mogę szynkę peklować, gotować i piec. A czasu zostało mało.

Z tego co przeglądałem przepisy, choć jest ich stosunkowo mało, to jedni pieką, drudzy gotują, a ja jestem rozdarty. Zwracam się z wielką prośbą o jakiś konkretny przepis, któremu bym podołał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał mięso z jelenia, to wierz mi ale nie "zmarnowałbym" go na coś do kanapki.

Pieczeń z tego mięsa to prawdziwy rarytas.

www.wyroby-domowe.pl
 Miro zaprasza na zakupy.
oscommerce.gif
Własne wyroby? To prostsze niż ci się wydaje
Blog:   Wyroby domowe wg Miro
FB:  Własne wyroby domowe
 
Doładowanie forumowej świnki-skarbonki za FREE- KLIK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mam zamrożony ok. 2,5kg kawałek szynki z jelenia i chciałbym zrobić jakąś wędlinę do chleba na świąteczny stół.

 

 

 

Gdybym miał mięso z jelenia, to wierz mi ale nie "zmarnowałbym" go na coś do kanapki. Pieczeń z tego mięsa to prawdziwy rarytas.

 

Miro prawdę pisze - robiłem i szynki z jelenia, i wędliny, ale gulasz, zraziki czy inne pieczyste to jest to....   :cool:  

Gorycz złej jakości pozostaje długo po tym, gdy słodycz ceny została zapomniana.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, przekonaliście mnie- będzie pieczeń na świąteczny obiad =]

Na pieczeń przepisów mnogo, ale wygrzebałem z książki Pani Ćwierczakiewiczowej następujący przepis. Co prawda na dzika, ale myślę, że się nada:

 

Marynata: