Skocz do zawartości

Wędliny domowe - forum korzysta z plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Polityka prywatności. W celu usunięcia tej wiadomości kliknij:    Akceptuję użycie plików cookies

Witaj na forum Wędzarniczej Braci


Logowanie » 

Rejestracja
Na naszym forum, tak jak na większości innych, musisz się zarejestrować by móc korzystać z wszystkich funkcji dostępnych dla użytkowników.

To bardzo prosta procedura, która zajmie Ci tylko chwilę, a dzięki temu będziesz mógł korzystać z dodatkowych funkcji niedostępnych dla użytkowników niezalogowanych.

Zakładając swoje konto będziesz mógł między innymi:
- rozpoczynać nowe tematy na forum,
- odpowiadać na posty innych,
- przeglądać załączone do postów zdjęcia,
- wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników,
- dostawać powiadomienia o nowych postach.

Zachęcamy do rejestracji!!!
 

Zdjęcie

Kiełbasa kanapkowa parzona produkcji Pawła


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#21 paweljack

paweljack

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 6122 postów

Napisano 23 lip 2018 - 11:12

Dziękuję.

#22 electra

electra

    Uzależniony od forum

  • **VIP**
  • 5589 postów
  • MiejscowośćSztokholm

Napisano 23 lip 2018 - 11:21

, Jestem na TAK :thumbsup: W moim smaku kanapkowe u nas gora ..cholera w zimie za zimno wedzic , a teraz mamy zakaz , mam nadzieje ze zdazymy jeszcze przed zima cos uwedzic ..bede musiala rozejzec sie za jakas niezla cielecina! 



#23 paweljack

paweljack

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 6122 postów

Napisano 23 lip 2018 - 18:07

a teraz mamy zakaz

To panika czy ostrożność w związku z pożarami? 



#24 electra

electra

    Uzależniony od forum

  • **VIP**
  • 5589 postów
  • MiejscowośćSztokholm

Napisano 23 lip 2018 - 18:32

 Pawel w naszym regionie jest calkowity zakaz grylowania , nawet w miejscach do tego przeznaczonych ...takiej suszy jeszcze nie bylo a do tego temperatury od conajmniej 27+do 35 przez ostatnie 2 tyg , deszcz padal ostatnio cos kolo 8 tyg temu.

na podworku mamy trawnik wypalony do ziemi , 2 brzozy maja juz calkowicie zolte liscie .

Napewn nie jest to panika , ale naprawde jest bardzo sucho , osobiscie takiej suszy jeszcze nie doswiadczylam odkad tu mieszkam a krotko to nie jest .lipiec to raczej miesiac dosc deszczowy, 

Za niedostosowanie sie do zakazu grylowania grozi grzywna , wczoraj byl przypadek ze grylowanie zakonczylo si eprzyjazdem policji i wiadrem wody na gryl z cala zawartoscia 

Na naszym podworku musze powiedziec ze dostosowuja sie do zakazu -



#25 paszeko

paszeko

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 508 postów
  • Miejscowośćruda slaska

Napisano 23 lip 2018 - 18:54

 Pawel w naszym regionie jest calkowity zakaz grylowania , nawet w miejscach do tego przeznaczonych ...takiej suszy jeszcze nie bylo a do tego temperatury od conajmniej 27+do 35 przez ostatnie 2 tyg , deszcz padal ostatnio cos kolo 8 tyg temu.

na podworku mamy trawnik wypalony do ziemi , 2 brzozy maja juz calkowicie zolte liscie .

Napewn nie jest to panika , ale naprawde jest bardzo sucho , osobiscie takiej suszy jeszcze nie doswiadczylam odkad tu mieszkam a krotko to nie jest .lipiec to raczej miesiac dosc deszczowy, 

Za niedostosowanie sie do zakazu grylowania grozi grzywna , wczoraj byl przypadek ze grylowanie zakonczylo si eprzyjazdem policji i wiadrem wody na gryl z cala zawartoscia 

Na naszym podworku musze powiedziec ze dostosowuja sie do zakazu -

Trawnik sie podlewa :).ja tak robie na dzialce :)ale nie martw sie strazacy nasi juz sa u was .bedzie grubo.moze 500 plus :tongue: 



#26 electra

electra

    Uzależniony od forum

  • **VIP**
  • 5589 postów
  • MiejscowośćSztokholm

Napisano 23 lip 2018 - 19:09

@paszeko, ja nie mam wlasnego domu  a mieszkam w bloku u nas nie podlewa sie trawnikow , tylko raz w tyg kosi...teraz niestety nie ma co kosic.

Nasi juz nas mineli u nas cale szczescie lasy jeszcze sie nie pala i mam nadzieje ze nie beda



#27 ANNAM

ANNAM

    Uzależniony od forum

  • **VIP**
  • 5031 postów
  • Miejscowośćaustralia

Napisano 23 lip 2018 - 20:27

 

 Pawel w naszym regionie jest calkowity zakaz grylowania , nawet w miejscach do tego przeznaczonych ...takiej suszy jeszcze nie bylo a do tego temperatury od conajmniej 27+do 35 przez ostatnie 2 tyg , deszcz padal ostatnio cos kolo 8 tyg temu.

na podworku mamy trawnik wypalony do ziemi , 2 brzozy maja juz calkowicie zolte liscie .

Napewn nie jest to panika , ale naprawde jest bardzo sucho , osobiscie takiej suszy jeszcze nie doswiadczylam odkad tu mieszkam a krotko to nie jest .lipiec to raczej miesiac dosc deszczowy, 

Za niedostosowanie sie do zakazu grylowania grozi grzywna , wczoraj byl przypadek ze grylowanie zakonczylo si eprzyjazdem policji i wiadrem wody na gryl z cala zawartoscia 

Na naszym podworku musze powiedziec ze dostosowuja sie do zakazu -

Trawnik sie podlewa :).ja tak robie na dzialce :)ale nie martw sie strazacy nasi juz sa u was .bedzie grubo.moze 500 plus :tongue:

 

Zawsze mnie dziwilo ,dlaczego ludzie podchodza tak a nie inacej do tematu susy i pozaru.

Jestem w kraju gdzie albo powod albo pozar niszcy wszystko. Jezeli jest zakaz ,polecam sie stosowac do niego.

 

 

Pawel kielbasa bardzo ladna :thumbsup: , az mnie smak naszedlo. malo teraz czasu mam ,ale dostep do cieleciny jest to moze sie w koncu pokusze i rowniez zrobie z tego przepisu.



#28 miro

miro

    Uzależniony od forum

  • **VIP Junior**
  • 14172 postów

Napisano 23 lip 2018 - 20:35

Jestem w kraju gdzie albo powod albo pozar niszcy wszystko. Jezeli jest zakaz ,polecam sie stosowac do niego.

Bo jeden z drugim u nas mają w d... zakazy i mimo suszy palą ogniska, a potem setki ludzi cierpią.

Tym się różnimy od innych nacji, że wszelkie zakazy staramy się omijać...


Użytkownik miro edytował ten post 23 lip 2018 - 20:35


#29 paweljack

paweljack

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 6122 postów

Napisano 24 lip 2018 - 09:22

Pawel kielbasa bardzo ladna

Dziękuję ANNAM. :)



#30 paweljack

paweljack

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 6122 postów

Napisano 02 lip 2019 - 09:08

Braki w lodówce a kanapki z czymś trzeba jeść.

 

Załączony plik  IMG_7841_ZW.jpg   47,46 KB   11 Ilość pobrań



#31 SIVON

SIVON

    Weteran

  • Użytkownicy
  • 1583 postów
  • MiejscowośćWrocław

Napisano 02 lip 2019 - 09:32

Ale wypas, wygląda smakowicie. Zmieniałeś coś w recepturze? Chudziutka.



#32 paweljack

paweljack

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 6122 postów

Napisano 02 lip 2019 - 09:34

Ale wypas, wygląda smakowicie. Zmieniałeś coś w recepturze? Chudziutka.

Dziekuję. Nic nie zmieniłem, może mniej "dwójki" załapało się na przekrój. :)



#33 El komendante

El komendante

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • 202 postów
  • MiejscowośćWyspa Uznam

Napisano 02 lip 2019 - 12:38

Witam, kiełbaska wyglądają smakowicie ale te węzełki to już naprawdę wyższa szkoła szplajsowania. :clap:

Ja tak nie potrafię :(

Dla mnie nie udaje się tak równo "pofalbankować" osłonki.

@Paweljack, zdradź proszę jak to robisz

 

 

Pozdrawiam gdzieś ze środka Atlantyku

36 24.1N   031 01.W


Użytkownik El komendante edytował ten post 02 lip 2019 - 12:41


#34 paweljack

paweljack

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 6122 postów

Napisano 03 lip 2019 - 09:43

Witam, kiełbaska wyglądają smakowicie ale te węzełki to już naprawdę wyższa szkoła szplajsowania. :clap:

Ja tak nie potrafię :(

Dla mnie nie udaje się tak równo "pofalbankować" osłonki.

@Paweljack, zdradź proszę jak to robisz

 

 

Pozdrawiam gdzieś ze środka Atlantyku

36 24.1N   031 01.W

Witaj, dziękuję ale to chyba nic nadzwyczajnego. Jak dobrze nabijesz osłonkę na początku, to musi się tak układać. :)

 

Pozdrowienia z dolnego Mokotowa. 



#35 kostek61

kostek61

    Weteran

  • **VIP**
  • 2426 postów

Napisano 03 lip 2019 - 13:17

Pozdrowienia z dolnego Mokotowa.

Podaj pozycje chociaż wanny  :D  :tongue:


Użytkownik kostek61 edytował ten post 03 lip 2019 - 13:18


Sponsor

Sponsor
  • Reklama

#36 electra

electra

    Uzależniony od forum

  • **VIP**
  • 5589 postów
  • MiejscowośćSztokholm

Napisano 03 lip 2019 - 14:45

Wanne z Dolnego Mokotowa pozdrawia wanna z Brodna :tongue: ...namiarow nie zna bo metro budoua i sa obiazdy :D






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych