Skocz do zawartości

Handel obwoźny wędlinami


Michal98

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,zamierzam otworzyć działalność gospodarczą typu handel obwoźny wędlinami (Ale tylko naturalne i swojskie wyroby ! )

Kupiłbym samochód przystosowany do tego działania,typu autosklep mięsny, jeździłbym po rynkach,bazarkach,wsiach,myślę że wstawiałbym też towar do sklepów (dodam że wyroby kupowałbym z Bardzo tradycyjnej masarni,dobrej jakości)

Dodam jeszcze że jestem z zawodu wędliniarzem, znam się na rzeczy

Jak myślicie o takim biznesie?

Czy wyżyłbym z takiej o to działalności? Wiem że to zależy od tego ile sprzedam kg.

Czekam na wasze komentarze!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy wyżyłbym z takiej o to działalności? Wiem że to zależy od tego ile sprzedam kg.

Pytanie i odpowiedź w cytacie.

Ktoś napisze , że tak , ktoś napisze , że nie

Kolego rozpoznanie rynku przede wszystkim - ile i gdzie ludzie wydają i na co zwrócą uwagę  . Będzie zbyt, będzie obrót, będzie kasa. Nie możesz przegiąć z cenami i dać naprawdę dobry , powtarzalny  towar.  Ludzie jeść muszą i na szczęście robią się coraz bardziej świadomi . Nie chcą paszy i kleju tylko mięsa w kiełbasie . Jest jeszcze aspekt grupy do której chcesz dotrzeć. Ludzie zamożniejsi kupują i jedzą "lepsze" (bo ich stać) ale czy ta grupa biega po rynkach? Ludzie biedniejsi z chęcią by kupili , ale nie mają kasy i nie kupią prawdziwej kiełbasy z mięsa za 30zł/kg tylko klej we flaku za 9zł. (niestety taka prawda)   Do tego koszty utrzymania  firmy - Więc sam widzisz , że zadałeś pytanie , na które nie da się odpowiedzieć jednoznacznie - za dużo zmiennych/niepewnych

Ja się roboty nie boję, tylko ludzi mi dajcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Handel obwozny nie musi byc niedostepny tylko na rynkach , u nas np woza lody samochodami pod sam blok ( znana Firma Algida )