Skocz do zawartości

Krajalnica - temat znany?


Domin12439

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem coś takiego na Allegro:

http://www.allegro.pl/item376344135_niemiecka_krajalnica_do_serow_i_wedlin.html#photo

 

cena przystępna jedynie moc 100 W wydaje mi się niska

jednak nie znam się na tego rodzaju sprzęcie

chodzi mi o to czy sprzęt ów nadaje się np do obsłużenia imprezki

na około 20 osób

3-5 kg z kilku asortymentów

 

do końca aukcji 22 godziny

 

p.s. - jak kroję ręcznie to kroję grubo - mnie pasuje ale gusta wiadomo są różne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 477
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dominiku,

krajalnica do wedlin to bardzo przydatna rzecz. Przy dobrym sprzęcie można kroić prawie półprzeźroczyste plasterki.

Ale przejdźmy do rzeczy. Dostępna na rynku krajalnica Zelmera posiada moc silnika 115W, max.200W. (z tabliczki znamionowej). Ale jej tarcza jest mniejsza, średnica wynosi 17cm. Ta z Allegro ma tarczę fi 19cm a moc silnika 100W. Zatem moc skuteczna będzie dodatkowo zredukowana. Jezeli chcesz, moge Ci to przeliczyc i posle na PW. Jednak głównym mankamentem oferowanej krajalnicy jest zaledwie jedna tarcza i to o "uniwersalnym szlifie falowym". Otóż tarcza z takim szlifem najlepiej nadaje sie do pieczywa. Do wedlin stosuje się tarcze gładkie, które sa w stanie pokroić np. wędlinę dojrzewającą w supercienkie plasterki.

Podsumowujac: jeżeli chcesz tę maszynke głównie do wędlin to nie polecam.

P.S. Jest jeszcze jeden czynnik decydujący o jakości krajalnic do wędlin. Jest to sztywność całej konstrukcji. chodzi o to, żeby pod wpływem nacisku bocznego na płyte dystansową nie odkształcała się ona i nie zmieniała wymiarów szczeliny. Ale o tym trudno wyrokowąć przy zakupie internetowym.

Pozdrawiam,

EAnna

 

 

Układy symbiotyczne należy starannie pielęgnować, bowiem nic nie jest wieczne.

EAnna