Skocz do zawartości

Parzenie niewędzonego mięsa


jedrek1212

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem nowy w robieniu wędlin, zrobiłem już raz wędlinę którą po peklowaniu upiekłem. Teraz chciałbym parzyć szynkę, jednak nie mam możliwości jej wędzić. Czy w takim razie powinienem ją parzyć tak samo jakbym ją wcześniej uwędził czy podąrząć innym schematem. Narzędzia jakie mam to garnek i termometr.

 

Pozdrwiam

Jędrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

wędlinę którą po peklowaniu upiekłem.

Nie piecz peklowanych wyrobów Po użyciu peklosoli nie zaleca się wysokich temperatur.

 

 

Czy w takim razie powinienem ją parzyć tak samo jakbym ją wcześniej uwędził

Tak.

Małe złodziejaszki wieszacie, wielkim - nisko się kłaniacie
M.Rej


Popieram: https://wedlinydomowe.pl/forum/topic/10446-konto-kpp-konto-pomocy-stronie/?p=401216

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo piec w piekarniku w temperaturze np. 70-80 stopni do czasu uzyskania wewnątrz 68.

Zostaje jeszcze SousVide.

„Wszyscy uważają, że czegoś nie da się zrobić. Aż przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da. I on właśnie to robi” A. Einstein

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy w takim razie powinienem ją parzyć tak samo jakbym ją wcześniej uwędził
 

Tak samo.

Pozdrawiam,

EAnna

 

 

Układy symbiotyczne należy starannie pielęgnować, bowiem nic nie jest wieczne.

EAnna

"Kto chce się rozwijać, musi wpierw nauczyć się wątpić, gdyż wątpliwość ducha prowadzi do odkrycia prawdy."

Arystoteles

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

 

 

 

Nie piecz peklowanych wyrobów Po użyciu peklosoli nie zaleca się wysokich temperatur.

Jeśli chcę upiec wędlinę w wysokiej temperaturze, to powinienem ją moczyć w zwykłej soli z przyprawami? I czy w takim wypadku ma sens trzymanie jej koło 8-10 dni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach