Skocz do zawartości

[RDH] Rolniczy Handel Detaliczny


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

witam, jestem masarzem- rolnikiem. Mieszkam na wsi oddalonej o okolo50 km od większego miasta, brak tu pracy. chciałem zająć się produkcją mięsa i wędlin w celach zarobkowych, na małą skale. pomyślałem od RHD. wszystko super tylko jestem sam i nie dam rady również ogarnąć hodowli zwierząt.

Pytanie (proszę o pomoc): Czy jak kupie świnie od rolnika z sąsiedniej wsi, zarejestruje, będę hodował około tygodnia to może to być uznane za własny chów?? nie mogę nigdzie znaleźć takiej odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to Ci pomoże ? 
 
post-40314-0-98879300-1602578489_thumb.png
 
Ze strony   nacisnij >>   :question: 


post-40314-0-51811800-1602578698_thumb.png

Edytowane przez TOSHIBA

Kto pyta, jest głupcem pięć minut; kto nie pyta, pozostaje nim na całe życie. ..... Nie bój się pytać o radę – lepiej zapytać i zrobić coś dobrze. ....

Albert Einstein

自製煙熏肉

Zanim zadasz pytanie, zajrzyj do filmów szkoleniowych, w przystępny sposób prawdopodobnie odpowiedzą na Twoje pytanie :)

Filmowa Akademia Wędzarniczej Braci ( https://wedlinydomow...arniczej-braci/) lub bezpośrednio z naszego kanału na YouTube Wędzarnicza Brać : https://www.youtube....w_as=subscriber

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba już nie istnieje. A jej obowiązki przejął Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.

Masarz tylko te programy są dedykowane rolnikom, którzy produkują i przetwarzają to co uzyskali w swoim gospodarstwie. Wiesz trudno trzymanie żywca przez tydzień i mniej nazwać hodowlą. Bardziej bym to nazwał magazynem żywca do uboju. Jak dla mnie taki model biznesowy nie ma nic wspólnego z przetwórstwem żywca wyprodukowanego we własnym gospodarstwie.
Idąc tym tokiem myślenia to duńska świnia jak będzie w Polsce tydzień przed ubojem to już polska?
Ale nic pytaj być może jestem w błędzie.