W związku z tym, iż większość członków zarządu i Komisji opuściła naszą fundację, chciałbym na nowo powołać ją do życia. Aktualnie istnieją sprzyjające warunki do uzyskania różnego rodzaju funduszy wspierających naszą działalność, więc Fundacja powinna wznowić swą działalność. Aby jednak to nastąpiło, niezbędne jest uzupełnienie braków kadrowych. Bardzo proszę, aby osoby chętne do pracy w Fundacji zgłaszały swe kandydatury na moje PW (tytuł zgłoszenia - Fundacja). Po zebraniu wystarczającej liczby zgłoszeń, zorganizujemy spotkanie, na którym przeprowadzone zostaną wybory do Zarządu Fundacji oraz Komisji.
Witaj na forum Wędzarniczej Braci

To bardzo prosta procedura, która zajmie Ci tylko chwilę, a dzięki temu będziesz mógł korzystać z dodatkowych funkcji niedostępnych dla użytkowników niezalogowanych.
Zakładając swoje konto będziesz mógł między innymi:
- rozpoczynać nowe tematy na forum,
- odpowiadać na posty innych,
- przeglądać załączone do postów zdjęcia,
- wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników,
- dostawać powiadomienia o nowych postach.
Zachęcamy do rejestracji!!!

Reaktywacja naszej Fundacji WB
#1
Napisano 23 wrz 2020 - 15:59
#2
Napisano 15 lis 2020 - 12:21
Ponownie zachęcam do nadsyłania swych kandydatur na członków zarządu naszej Fundacji Wędzarnicza Brać. Z uwagi na pandemię, nie możemy zwołać spotkania organizacyjnego w tym roku. Mam nadzieję, że będzie ono możliwe w okolicach marca przyszłego roku, a najlepszym terminem i miejscem spotkania byłby nasz planowany zlot zimowy w Zakopanem. Będzie można wygospodarować nieco czasu celem poczynienia stosownych ustaleń.
Serdecznie zapraszam do zgłaszania swych kandydatur.
#3
Napisano 15 lis 2020 - 13:52
#4
Napisano 15 lis 2020 - 14:58
Dzięki Karolu. Mam nadzieję, że Twoje zgłoszenie rozpocznie kolejne. Informacyjnie podam, iż potrzebujemy osoby z uprawnieniami, która zajmie się sprawami Księgowości Fundacji. Stanowisko Członka Zarządu d/s Finansowych jest płatne.
#5
Napisano 29 gru 2020 - 14:58
Przypominam o zgłaszaniu kandydatur do władz naszej Fundacji WB. Chciałbym, aby do marca temat był w miarę ogarnięty tak, abyśmy podczas spotkania w Zakopanem mogli przeprowadzić wymagane procedury.
#6
Napisano 17 sty 2021 - 20:01
I co, nie ma chętnych do wspólnej pracy?
Sponsor
#7
Napisano 18 sty 2021 - 20:43
kandydatur do władz naszej Fundacji WBCo należy do obowiązków członka zarządu w Fundacji WB ? - ile osób ? Jak wygląda to organizacyjnie ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych