Skocz do zawartości

Oklepany temat, nieoczywisty wybór


zifarek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Moi drodzy, jak w temacie.

 

Obecnie jestem na etapie planowania budowania mojego elektryka.

Niestety Roger już nie produkuje na sprzedaż swoich DG, jednak udostępnił projekt DG do własnej produkcji.

 

Mam zaplecze stolarskie, acz nie mam doświadczenia i narzędzi (i ochoty chyba też  :facepalm: ) do własnej produkcji DG wg. projektu Rogera.

 

 

Naczytałem się o wadach dymboxa i teraz mam pytanie.. Czy coś rozsądnego za kwotę do 400 zł znajdę jeśli chodzi o DG?

 

Ewentualnie ktoś chętny wyprodukować dla mnie DG wg projektu Rogera? Oczywiście najlepiej gdyby to był komplet z wibratorkiem.. 

 

 

Dziękuję za uwagę  :tongue:

:heart: kryniu123  :heart:

"Ze świata tego każdy ma tyle, ile sobie weźmie." - L. Tołstoj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez parę lat męczyłem się z dymogeneratorem w moim elektryku.  Mam z tego wędzarnie oblepioną smołą.  Teraz używam coś takiego, i wędzę peletkami.  Pełna rurka dymi 4-6h. 

 

https://www.aliexpress.com/item/4001201850551.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5c9e2c646qALkQ&algo_pvid=4a5578cf-df50-453a-b425-f116b010052a&algo_expid=4a5578cf-df50-453a-b425-f116b010052a-26&btsid=0bb0623e16078973155576834e22cf&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. chyba coś ładowanego od góry ew.boku bardziej mnie przekonuje pod kątem bezpieczeństwa

 

Bo jak rozumiem, tą rurę umieszczasz w środku? Podwieszasz nad reflektorem czy jak..?

:heart: kryniu123  :heart:

"Ze świata tego każdy ma tyle, ile sobie weźmie." - L. Tołstoj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Napełniasz rurkę, zapalasz peletki i wstawiasz na lezącą na spodzie wędzarni.  Prosta technika.
 

 

Dziękuję, pomysł warty spróbowania.. ale jednak wolałbym pozostać przy elektrycznym DG.

:heart: kryniu123  :heart: