Skocz do zawartości

Wędliny domowe - forum korzysta z plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Polityka prywatności. W celu usunięcia tej wiadomości kliknij:    Akceptuję użycie plików cookies

Witaj na forum Wędzarniczej Braci


Logowanie » 

Rejestracja
Na naszym forum, tak jak na większości innych, musisz się zarejestrować by móc korzystać z wszystkich funkcji dostępnych dla użytkowników.

To bardzo prosta procedura, która zajmie Ci tylko chwilę, a dzięki temu będziesz mógł korzystać z dodatkowych funkcji niedostępnych dla użytkowników niezalogowanych.

Zakładając swoje konto będziesz mógł między innymi:
- rozpoczynać nowe tematy na forum,
- odpowiadać na posty innych,
- przeglądać załączone do postów zdjęcia,
- wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników,
- dostawać powiadomienia o nowych postach.

Zachęcamy do rejestracji!!!
 

Zdjęcie

Galeria postaci - czyli kto jest kim w zadymiarskim świecie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
558 odpowiedzi w tym temacie

#21 johnny40

johnny40

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • 100 postów
  • Miejscowośćśląsk

Napisano 07 lis 2007 - 17:47

Mam rozumieć, że "ryjesz" po drugiej stronie?? :grin:

nie nie ryje ,ryje u nas w kraju ,ale mam druga dodatkową prace i mój ubiór deko odbiega od kanonów mody ,no i czasem pachne ale nie cocochanelem ,tylko lekko nieprzyjemnie

#22 johnny40

johnny40

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • 100 postów
  • Miejscowośćśląsk

Napisano 07 lis 2007 - 18:38

Witaj Johnny40.. :grin: :grin: :grin: !

witaj Gosiu ,co tam dziś ciekawego gotujesz na piecu? ,bo dymi nieźle

#23 Małgoś

Małgoś

    Uzależniony od forum

  • Moderatorzy
  • 5750 postów

Napisano 07 lis 2007 - 18:43

Przypala się... :tongue: :wink:

#24 SMORODINA

SMORODINA

    Entuzjasta forum

  • Użytkownicy
  • 974 postów
  • MiejscowośćŻyrardów

Napisano 07 lis 2007 - 19:33

johnny40, Witaj w zadymiarskim świecie.Miałem kiedyś jamnika tej samej maści - przeżył 17 lat.
Pozdrawiam

#25 fentel

fentel

    Weteran

  • Użytkownicy
  • 1382 postów
  • MiejscowośćRadomsko

Napisano 07 lis 2007 - 21:50

Mam propozycję. :wink:
Może by tak wybrać fotki poszczególnych forumowiczów z dwóch zlotów + fotki z tego tematu i ułożyć galerię postaci ?
Byłaby to tylko galeria, bez postów.

#26 Gość_Gabi_*

Gość_Gabi_*
  • Goście

Napisano 07 lis 2007 - 22:01

Fentel! Bardzo dobry pomysł. :wink:

#27 JaGra

JaGra

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 3324 postów
  • Miejscowośćmazowiecka wieś nad Wisłą

Napisano 07 lis 2007 - 22:05

Też tak myślę :lol:

#28 JASIU

JASIU

    Weteran

  • Użytkownicy
  • 1492 postów
  • MiejscowośćLondyn

Napisano 07 lis 2007 - 22:18

bez postów

Fentel nie wierze Ci :grin:

#29 fentel

fentel

    Weteran

  • Użytkownicy
  • 1382 postów
  • MiejscowośćRadomsko

Napisano 07 lis 2007 - 22:33

fentel napisał/a:
bez postów

Fentel nie wierze Ci


Chłe....
Sam sobie nie wierzę :tongue:
...alllleeee. jak weźmie to w swoje łapki admin lub moderator, wciśnie odpowiedniego " cziwersa" to chyba może zablokować posty upierdliwych " gawędziarzy " ( ...myślę np. o sobie :blush: )

#30 johnny40

johnny40

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • 100 postów
  • Miejscowośćśląsk

Napisano 08 lis 2007 - 17:16

johnny40, Witaj w zadymiarskim świecie.Miałem kiedyś jamnika tej samej maści - przeżył 17 lat.
Pozdrawiam

witaj Janusz ,no moja psiunia ma dopiero 5 lat ,czyli jeszcze długie lata przed nami ,mam pytanko ,od czego masz swój nick ?bo jak tylko go czytam go zaraz przypomina mi sie przepyszna nalewka ,,smorodinówka",pozdrawiam Janusz

#31 johnny40

johnny40

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • 100 postów
  • Miejscowośćśląsk

Napisano 08 lis 2007 - 17:23

Mam propozycję. :wink:
Może by tak wybrać fotki poszczególnych forumowiczów z dwóch zlotów + fotki z tego tematu i ułożyć galerię postaci ?
Byłaby to tylko galeria, bez postów.

właśnie chciałem napisać że macie fotogalerie kto jest kim a tu tak mało zdjec i opisów osób które są w zadymiarskiej braci ,czyżby sie wstydzili opowiedzieć o sobie i pokazac sie ?miło by było wiedziec z kim sie dyskutowało i kto ma jakie doświadczenie w dymieniu i nie tylko ,bo każdy ma różne hobby ,więc jestem za pozdrawiam Janusz

#32 grazia

grazia

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • 112 postów
  • MiejscowośćTrzcianka

Napisano 09 lis 2007 - 11:32

Zamieściłabym jakąś fotkę, ale mam problem z jej umieszczeniem.

#33 johnny40

johnny40

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • 100 postów
  • Miejscowośćśląsk

Napisano 09 lis 2007 - 13:11

Zamieściłabym jakąś fotkę, ale mam problem z jej umieszczeniem.

witaj grazia,a próbowałaś tak ,po napisaniu postu ,nad okienkiem gdzie piszesz masz ,,kliknij aby dodać zdjęcie do wiadomości" otwiera ci sie okno i masz przeglądaj, klikasz na przeglądaj i wyskakuje ci menu tego co masz na kompie i wtedy wybierasz sobie te zdjęcie z pliku gdzie je masz schowane ,pozdrawiam Janusz , Dołączona grafika

#34 Gość_Wiesław_*

Gość_Wiesław_*
  • Goście

Napisano 19 lis 2007 - 22:58

witam Zadymiarską Brać, mam na imię Wiesław, mieszkam i pracuje w Warszawie, wspólnie z żona Asią uprawiamy żeglarstwo, wycieczki rowerowe i piesze głównie po Puszczy Kampinoskiej, mamy też działkę leśną w okolicach Płońska na której jesienią tego roku zbudowaliśmy wędzarnię, zainspirowała nas przypadkowo odkryta strona "wędlinydomowe" - pierwsze dymienie już mamy za soba, planujemy przyjechać w przyszłym roku na Zlot Regionalny i zapoznać sie ze środowiskiem Wędzarniczej Braci.

Dołączona grafika

#35 Papcio

Papcio

    Weteran

  • **VIP Junior**
  • 2124 postów
  • MiejscowośćRudnik sl

Napisano 20 lis 2007 - 10:52

Witaj Wiesław!
Pozdrawiam również żonę. miło poznać jeszcze jednego zadymionego i zadowolonego entuzjastę własnych wyrobów.
Dużo dymu!

#36 Bagno

Bagno

    Uzależniony od forum

  • Technolog Wędzarniczej Braci
  • 4293 postów
  • MiejscowośćMazowieckie

Napisano 20 lis 2007 - 16:15

Witam serdecznie. Warszawka rośnie w siłę.

#37 MarSla

MarSla

    Początkujący

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • MiejscowośćLegionowo

Napisano 24 lis 2007 - 19:17

Warszawka rośnie w siłę.

Rośnie, rośnie. Gdyby tak całe mazowiecjkie zaczęło wędzić o tej samej godzinie, to efekt byłby widoczny z kosmosu. Na bank! :grin:

#38 stokrotka

stokrotka

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • 86 postów
  • MiejscowośćJastrzębie- Zdrój

Napisano 20 gru 2007 - 12:00

Witam!
Mam na imię Urszula, wraz z mężem Adamem i córką Klaudią mieszkam w Jastrzębiu Zdroju.
Nie pracuję zawodowo ale niestrudzenie, mozolnie lecz z przyjemnością próbuję zrobić coś jadalnego przy pomocy tej stronki :grin: . Lubię góry, morze, wycieczki rowerowe(rekreacyjnie, nie wyczynowo).
Dołączona grafika

#39 kempes

kempes

    Weteran

  • Użytkownicy
  • 1793 postów
  • MiejscowośćSzadek

Napisano 20 gru 2007 - 12:28

stokrotka rosła polna
a nad nią stoi góra :lol:
piękne zdjęcie
piękny kolor włosów i buciki profeszjonalne
super Ula witanko :lol: :lol:

#40 Gość_pedro_*

Gość_pedro_*
  • Goście

Napisano 20 gru 2007 - 12:31

Kempes !!

To Stokrotka mogła Ciebie powitać na stronce :grin: Spójrz na daty "dołączył" w profilu :lol:

Twoją twarz wszyscy znają bo masz ją w avatarze :grin: (podobnie jak moją :grin: ), a Stokrotka dopiero teraz zamieściła swoje zdjęcie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych