Skocz do zawartości

maszynki do mięsa


cedro

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwne pytanie- najważniejszą rzeczą są naostrzone noże, siatki i temperatura mięsa. Czy będziesz mielił elektryczną czy ręczną ślimak i noże obracają się w tą samą stronę. Jest tylko jedna różnica kręcąc ręczną maszynką podnosisz swoją tężyznę fizyczną. Pozdrawiam
Wszystko co zrobimy sami dla siebie jest najlepsze, nawet gdy to nie odpowiada utartym standartom jakości produktu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich w "dymie zjednoczonych",jestem nowy i zielony ale odwiedzałem te stronke kilka razy i wyczytałem że powinienem sie zaopatrzyć w maszynke do mięsa nr.10 i tu pytanie wybrać do przykręcenia do stołu (taką od spodu przykręcaną)czy mocowaną za 4 nogi do podstawy?która jest stabilniejsza i lepiej sie nią robi?.2, na allegro są termometry z sądą do mięsa za 12zł i za 35zł ten za 12 czy to nie tandeta czy wystarczy?.3, Co zrobić na początek(bez wędzenia)coś prostego na odwage. :rolleyes:
HYNIO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Ja posiadam maszynkę rozmiar 22 i jest przykręcana jak mówisz na cztery nogi i jestem bardzo z niej zadowolony ,jest bardzo stabilna . Mam taką specjalną deskę do której przykręcam maszynkę i całość przykręcam do szafki za pomocą śruby stolarskiej .

 

Pozdrawiam

Niech pożywienie będzie naszym lekarstwem .



Konserwanty zabijają powoli !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyniu, nie ma maszynek nr 10 posiadających 4 "nogi". Sa one małe i przykreca się je do blatu stółowego za pomoca jednej śruby z gumowymi zabezpieczeniami. "Nogi" posiadaja maszynki 22, 32.

„Wszyscy uważają, że czegoś nie da się zrobić. Aż przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da. I on właśnie to robi” A. Einstein

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach