Dzięki za poradę bez jakiejkolwiek odpowiedzi na moje pytanie W każdym razie jak wygląda zwrot towaru, gdy zostały z niego usunięte fabryczne folie? Krajalnica kroiła raz, więc po wymyciu będzie jak nowa, jednak brakuje tych niebieskich folii. Rozumiem, że to ma być niezgodność towaru z umową, a tej niezgodności nie jestem w stanie wykryć, dopóki nie pokroję. Sprawdziłem i nóż trzyma się bardzo sztywno, w zasadzie nie ma żadnych luzów. Za to spore luzy ma płyta względem noża (ta równoległa do noża, po której przesuwa się mięso powierzchnią ciętą). Dzieje się tak przy dociskaniu wędliny, wobec tego dam jej jeszcze jedną szansę i postaram się pokroić delikatnie. Oprócz tego miałem wrażenie, że nóż obraca się za wolno, krajalnice sklepowe mają wyższe obroty i może dlatego u mnie zamiast ciąć szynka jest szarpana. Zdaję sobie sprawę, że ten sprzęt nie jest profesjonalny, ale najbardziej zależało mi na gabarytach. Zastanawiam się nad zwrotem i pal licho, kupię coś porządnego - najwyżej będę kroił na stole w pokoju