Fragmenty z dokumentacji techniczno rozruchowej!!! 1.Temperatura pracy zależy od wielu czynników, takich jak rodzaj przeniesienia napędu, typ i ilośćoleju, cechy i struktura przekładni, środowisko w którym przekładnia pracuje,2. Dopuszczalny zakres temperatury pracy wynosi do 50 ° C więcej niż temperatura otoczenia zewzględu na ilość oleju zawartego w nowoczesnych przekładniach,3. Ze standardową przekładnia, maksymalna dopuszczalna temperatura wewnątrz to 80 ° C.Wyższe temperatury mogą spowodować uszkodzenie uszczelki oleju,4. W przypadku kontroli, ważne jest sprawdzenie czy temperatura pracy podczas działania znormalną prędkością jest stała - oznacza to, że urządzenie działa w sposób bezproblemowy [Dodano: 21 sty 2018 - 15:49] 1. Konserwacja ogranicza się do uzupełniania oleju i dokładnego czyszczenia przekładni zzewnątrz, tak by nie uszkodzić farby,2. Gdy konieczne jest uzupełnienie oleju a posiadany olej jest inny niż olej którym jest zalanaprzekładnia, należy wylać stary olej, wyczyścić przekładnie oraz zalać nowym olejem, [Dodano: 21 sty 2018 - 15:50] Jeżeli nie ustalono inaczej, każda przekładnia jest dostarczana z olejem syntetycznymi nie wymaga konserwacji. Po ewentualnym wyrównaniu poziomu oleju, przekładnie mogą byćmontowane w każdej pozycji.Wszystkie urządzenia dostarczane są z korkami wlewu, korkami spustu i korkami do sprawdzaniapoziomu oleju. Są one wyposażone w odpowietrznik.Przed uruchomieniem, należy umieścić odpowietrznik na górze przekładni. [Dodano: 21 sty 2018 - 15:52] Widze ze nie masz za duzo wiedzy w tym temacie,i lepiej by bylo jak bys sie na ten temat nie wypowiadal. Perszing 37 ,jak juz koniecznie chcesz wymienic olej to na Taki jaki jest do tej przekladni przewidziany! Poziomu oleju w przekladniach jest bardzo trudno sprawdzic,bo z reguly nie ma skali poziomu tylko jest podawana ilosc w ml/l W takim razie o czym Ty piszesz ????????????????