Skocz do zawartości

Moja pierwsza wędzarka z grillem


luce11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich zadymiaczy. Jestem nowy na forum ale  jestem też całkowitym laikiem jeśli chodzi o wędzenie. Mam już dość wędlin ze sklepów które po kilku dniach robią się śliskie i nawet pies nie chce ich jeść. Zawsze chciałem sam robić sobie wędliny dlatego buduję własną wędzarnię i będę nie raz prosił o pomoc lub doradztwo braci zadymiaczy.

Dzisiaj wylałem fundament. Teraz pójdzie klinkier i tu moje pierwsze pytanie:

1)Czy między pierwszą warstwą klinkieru a betonem dawać coś w postaci lepiku, papy lub czegoś innego czy zaprawa na beton i murować?

2) mój tato murował wędzarkę 2 lata temu i w tym roku zauważył wydmuchaną zaprawę między cegłami w palenisku, popękał też mu beton zaraz nad paleniskiem, chciałbym uniknąć takich niespodzianek- czym może być to spowodowane i jak się przed tym ustrzec?

Edytowane przez luce11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

 

 

) mój tato murował wędzarkę 2 lata temu i w tym roku zauważył wydmuchaną zaprawę między cegłami w palenisku, popękał też mu beton zaraz nad paleniskiem, chciałbym uniknąć takich niespodzianek- czym może być to spowodowane i jak się przed tym ustrzec?
 Czytaj forum i pytaj o konkrety. 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czytaj forum i pytaj o konkrety.
przed budową  ;)  :thumbsup: 

Sztuka kulinarna to nie suche 1+5+8 gram na kilogram -to tworzenie poezji smaku z miłości do degustatorów.
Odczucie - smaku, szczęścia i zadowolenia - dla każdego ma inny wymiar i postrzeganie- i niech tak zostanie.

https://www.instagram.com/ucztujemy/?hl=pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach