Skocz do zawartości

Wędliny domowe - forum korzysta z plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Polityka prywatności. W celu usunięcia tej wiadomości kliknij:    Akceptuję użycie plików cookies

Witaj na forum Wędzarniczej Braci


Logowanie » 

Rejestracja
Na naszym forum, tak jak na większości innych, musisz się zarejestrować by móc korzystać z wszystkich funkcji dostępnych dla użytkowników.

To bardzo prosta procedura, która zajmie Ci tylko chwilę, a dzięki temu będziesz mógł korzystać z dodatkowych funkcji niedostępnych dla użytkowników niezalogowanych.

Zakładając swoje konto będziesz mógł między innymi:
- rozpoczynać nowe tematy na forum,
- odpowiadać na posty innych,
- przeglądać załączone do postów zdjęcia,
- wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników,
- dostawać powiadomienia o nowych postach.

Zachęcamy do rejestracji!!!
 

Zdjęcie

Podwawelska z chlebem

chleb wypieki pieczywo

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
146 odpowiedzi w tym temacie

#101 arkdom

arkdom

    Weteran

  • Użytkownicy
  • 1123 postów
  • MiejscowośćMysłowice

Napisano 24 lut 2016 - 16:54

Co ciekawe chleb spiekł mi się niemiłosiernie

A mąką go posypałeś? 



#102 miro

miro

    Uzależniony od forum

  • **VIP Junior**
  • 14056 postów

Napisano 24 lut 2016 - 17:12

Na jakich grzałkach piec chleb?

#103 beatag

beatag

    Weteran

  • Użytkownicy
  • 1783 postów
  • MiejscowośćSkarzysko-kamienna

Napisano 24 lut 2016 - 17:19

Ja piekę na termoobiegu.



#104 tusiaczek

tusiaczek

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 5487 postów

Napisano 24 lut 2016 - 17:25

A mąką go posypałeś? 

No nie...  :facepalm:

Wygląd OK, struktura także ale smak jeszcze nie ten... ;)

A chlebek po upieczeniu wygląda tak... 

 

Załączony plik  20160224_170445.jpg   51,92 KB   7 Ilość pobrań



#105 miro

miro

    Uzależniony od forum

  • **VIP Junior**
  • 14056 postów

Napisano 24 lut 2016 - 17:29

Dziękuję.
Po upieczeniu ma zostać w piekarniku, czy go wyciągnąć?

#106 tusiaczek

tusiaczek

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 5487 postów

Napisano 24 lut 2016 - 17:31

Ja tam się nie znam ale wszędzie piszą żeby wyciągać i studzić na kratce... Najlepiej zawinięty w ściereczkę podobno...



#107 miro

miro

    Uzależniony od forum

  • **VIP Junior**
  • 14056 postów

Napisano 24 lut 2016 - 17:33

Ty się nie znasz? ;)
Dziękuję.

#108 tusiaczek

tusiaczek

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 5487 postów

Napisano 24 lut 2016 - 17:35

Akurat pieczenie to nie moja bajka... od tego mam siostrę. Jej to i z piasku by extra babka wyszła :)



#109 miro

miro

    Uzależniony od forum

  • **VIP Junior**
  • 14056 postów

Napisano 24 lut 2016 - 17:37

Pieczemy 1 h bez względu na wielkość?



#110 podwawelska

podwawelska

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • 107 postów
  • MiejscowośćWarszawa

Napisano 24 lut 2016 - 18:23

Tusiaczku, Jezusiemarianienazarenski! Ty nad wulkanem go piekłeś? Ja pierdziu! Ty chyba pińcet stopni nastawiłeś :/ Kurka wodna, weź no popracuj nad piekarnikiem, bo on cię chyba oszukuje :p

 

@Miro: grzałki góra-dół, po upieczeniu od razu wyjmij i przez co najmniej godzinę studź na kratce (podczas studzenia on jeszcze dochodzi). Co do czasu to ja tylko tę wielkość robiłem. Jeżeli planujesz mniejszy to po prostu po zdjęciu pokrywy po 30 minutach kontroluj przyrumienienie. I ja zawsze go robię na najniższym poziomie piekarnika. Nie wspomniałem o tym w przepisie, a z tego co widzę może to być istotne :)



#111 arkadiusz

arkadiusz

    Uzależniony od forum

  • ***SUPER VIP***
  • 11264 postów

Napisano 24 lut 2016 - 18:30

Wygląd OK,

 

A ja lubię taką przypieczoną skórkę. :thumbsup:  



#112 tusiaczek

tusiaczek

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 5487 postów

Napisano 24 lut 2016 - 18:36

A ja lubię taką przypieczoną skórkę.   
Nie Ty jeden...  :tongue:  Martadelka najchętniej tylko skórkę by zjadała  :facepalm:  

#113 ANNAM

ANNAM

    Uzależniony od forum

  • **VIP**
  • 4998 postów
  • Miejscowośćaustralia

Napisano 24 lut 2016 - 18:40

Tusiaczku, ale masz ten sam blad co pisalam wczesniej  tym razem juz na calym chlebku. Termostat chyba masz do wymiany w piekarniku cos mi sie wydaje.



#114 tusiaczek

tusiaczek

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 5487 postów

Napisano 24 lut 2016 - 18:46

Tusiaczku, ale masz ten sam blad co pisalam wczesniej  tym razem juz na calym chlebku.
Ale że co? Bo składałem dokładnie jak na filmie...   :facepalm:  A że spalony słońcem to się wie  :laugh:

#115 miro

miro

    Uzależniony od forum

  • **VIP Junior**
  • 14056 postów

Napisano 24 lut 2016 - 18:53

Dzięki Paweł.

 

post-39755-0-87646800-1456335987_thumb.j

 

 

 

post-39755-0-47314900-1456335998_thumb.j

 

 



#116 ANNAM

ANNAM

    Uzależniony od forum

  • **VIP**
  • 4998 postów
  • Miejscowośćaustralia

Napisano 24 lut 2016 - 19:06

 Tusiaczku, poczekamy na chlebus ze zreperowanego piekarnika.  i kolejny straraj sie skladac kilkakrotnie .



#117 tusiaczek

tusiaczek

    Uzależniony od forum

  • Użytkownicy
  • 5487 postów

Napisano 24 lut 2016 - 21:26

i kolejny straraj sie skladac kilkakrotnie .
OK, zapisane :)  

#118 Olek.P

Olek.P

    Weteran

  • Użytkownicy
  • 1154 postów
  • MiejscowośćLeverkusen

Napisano 24 lut 2016 - 22:16

Załączony plik  DSCN8562.JPG   102,86 KB   5 Ilość pobrań

.... troszke podobny do orginau szwajcerskiego chleba w moim wykonaniu,

#119 eli55

eli55

    Weteran

  • Użytkownicy
  • 2298 postów
  • Miejscowośćmonastir / wlochy

Napisano 25 lut 2016 - 06:11

No..... narobilo nam sie nowych piekarzy ,ladne chlebusie :clap: :clap: :clap: :clap:



#120 menzur

menzur

    Stały bywalec

  • Użytkownicy
  • 335 postów
  • MiejscowośćDębica

Napisano 25 lut 2016 - 08:26

Mi też się udało upiec pyszny chleb (dzięki za przepis)

trochę za głęboko naciąłem i się rozszedł za bardzo, ale smak  :cool:

 

Załączony plik  Cleb.jpg   62,56 KB   3 Ilość pobrań

 

i trochę przypieczony - trzeba obniżyć na najniższą półkę

i już jako śniadanko:

 

Załączony plik  Kromka.jpg   63,95 KB   3 Ilość pobrań 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: chleb, wypieki, pieczywo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych